Monday 12 November 2007

Bombay, elso nap


Azt hittem szornyen fog erinteni a szegeny emberek es a kobor kutyak latvanya, de azt kell mondjam a hely legerdekesebb jelensegei koze tartoznak. Bombay zsufolt, szennyezett, hangos es kibirhatatlan lenne ha nem elnenek az utcain emberek, tehenek, kutyak. Az emberek szorgosak, nagyon kemenyen dolgoznak a betevoert, megis van turelmuk a turistakra meg lathatolag egymasra is. A nap egyik legszebb pillanat avolt, amikor leultunk egy vizesember kocsija melle pihenni, es odabattyogott egy tehen. Lathatolag szomjas volt mert az edenyeket szagolgatta. Harom ember ott termett, vizet mertek egy vodorbe es megitattak. Pedig ok abbol a vizbol es annak bevetelebol elnek. Sokan vannak akik nincstelenek, a jardaszelen felvert satrakban alszanak. Lattam egy ket szomoru arcot. De sokkal tobb volt a szeretet a baratsag az oszinte mosoly.

Lejartuk a labunkat, nagyon elfaradtunk. Joc mar alszik pedig csak kilenc ora van. Engem beszivott a hely, gondolkodni keptelen vagyok, csodalatos es brutalisan kemeny. Ismeros es nagyon idegen. Ma ketszer is lattam ezt a kerdest a busz oldalan: " What are you searching for?"


Virag

No comments: